Bli Kundtjänstmedarbetare på Releasy

Releasy Customer Management AB

11 dagar kvar
att ansöka till jobbet

Vill du bli grym på kundservice?

Möta fantastiska kundupplevelser och dessutom få chansen att utvecklas och växa i din roll? Då ska du söka till oss på Releasy!

Om tjänsten

  • Som Kundtjänstmedarbetare hos oss kommer du att representera Releasy och vår Uppdragsgivare Telia, ett av Sveriges mest framgångsrika företag inom IT- och telekombranschen.
  • Du kommer att vara den primära kontaktpunkten för privata kunder via samtal och mejl.
  • Du kommer få hjälpa till med service, administrering och fakturafrågor om våra kunders tjänster och abonnemang.
  • Support och felsökning av en tjänst som kunden har problem med.
  • Frambringa försäljningsmöjligheter och lösningar som driver till mervärde för kunden.
  • Din främsta målsättning är att aktivt jobba för att säkerställa hög kundnöjdhet och skapa minnesvärda upplevelser för våra kunder.

För att du ska få en bra introduktion i arbetet börjar anställningen med 30 dagar utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas.

Kvalifikationer och färdigheter

  • Gymnasieexamen.
  • Flytande svenska i tal och skrift.
  • Goda kunskaper i engelska både muntligt och skriftligt.
  • God dator- och systemkompetens.
  • Starka kommunikationsfärdigheter.
  • Tidigare erfarenhet av kundbemötande, service eller försäljning är meriterande.

Vi söker dig som är självgående och har en passion för att leverera förstklassig kundservice. Du drivs av att arbeta målinriktat och strävar efter att uppnå utmärkta resultat, med en stark motivation för merförsäljning. Du har en naturlig förmåga att förutse problem och hitta praktiska lösningar. Dessutom kan du hantera stress och snabbt anpassa dig till nya situationer i din dagliga arbetsmiljö.

Ansökan och process

Är du den vi söker efter? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

På Releasy är vi måna om att din ansökan behandlas rättvist. Vi använder en strukturerad rekryteringsprocess för att säkerställa att vi rekryterar rätt medarbetare. Processen börjar med att vi granskar och bedömer din ansökan genom metoder som urvalsfrågor och bakgrundskontroll. Detta gör vi för att objektivt bedöma din ansökan utifrån tjänstens krav och för att skapa en trygg och rättvis anställningsprocess. Om du går vidare, kommer du att bli inbjuden till tester och intervjuer för att bedöma din kompetens och förmåga att lyckas i rollen. Vi genomför även digital referenstagning för att verifiera tidigare erfarenheter och få en bredare bild av din potential och arbetskapacitet.

Vi hanterar vår rekrytering internt och undanber oss vänligen kontakt från rekryteringsfirmor.

Releasy Customer Management AB är en outsourcingpartner inom kundservice med flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy har verksamheter i Sverige, Norge och Finland med ca 1800 anställda.

🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Dela

Andra jobb inom samma område

Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb

Sökord / Yrke
Liknande jobb
Senaste artiklarna
  • Elpriset - Dagens och Morgondagens Elpriser i Sverige
    Tis, 25 mar 2025 - 13:01
  • Rabattkod - Utnyttja Greenelys Erbjudande: Få en Gratis Realtidsmätare Idag!
    Mån, 24 mar 2025 - 12:01
  • Styrräntan - Riksbanken Lämnar Styrräntan Oförändrad: Effekter och Prognoser
    Tors, 20 mar 2025 - 14:02
  • Inflationen - Inflationen i februari 2025: KPIF stiger till 2,9%
    Tors, 13 mar 2025 - 08:36
  • Statsskulden - Sveriges Statsskuld på Historisk Lågpunkt
    Mån, 10 mar 2025 - 10:06